Forum Simmons Wendy Strona Główna Simmons Wendy
Wendy Simmons
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tbfievfowpkaxf survetement ralph lauren L'é Gnbnk

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Simmons Wendy Strona Główna -> jibbayprocag
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dW6dK5aC7l



Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 9

PostWysłany: Nie Maj 04, 2014 13:55    Temat postu: Tbfievfowpkaxf survetement ralph lauren L'é Gnbnk Odpowiedz z cytatem

L'équipage et moi sommes allés à9 heures au ven. et il était déjà91 degrés quand j'ai regardé ma voiture thermomètre. La chaleur et le fait que je n'avais jamais fait un pochoir multicouche avec la couleur s'estompe dans chaque couche fait du projet un peu stressant, mais il est venu bien ensemble. Wild Life peint quelques grandes briques de faux autour de la pièce àrenforcer le sentiment d'érosion histoire. Merci àDan, Nic, Z, et Rob pour aider les exécuter, et de Brent Broza et Stephen Zeigler pour la prise de photos. Visitez http://www.honorthetreaties.org de voir comment le projet fonctionne et vérifier les artistes autochtones les fonds T-shirt soutiendront. veste ralph lauren ralph lauren soldes survetement ralph lauren Il ya eu une poignée de rétroaction négative sur mon travail dans l'allée Indien parce que je suis blanc et non autochtone, mais je ne fais que tenter de soutenir quelque chose que je crois po Aussi ... Jaque Fragua qui est très talentueux, et éthiquement qualifiée autochtone , sera une peinture murale il. Mon but est de rassembler les gens, de sorte que xboter 2014
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Reklama






Wysłany: Nie Maj 04, 2014 13:55    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Simmons Wendy Strona Główna -> jibbayprocag Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Simmons Wendy  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group